lördag, juni 10, 2006

Tentastress och kvällspress

Jaha, nu känner jag mig manad att börja blogga (jäkla fult ord för övrigt) själv också. Dels för att det känns lite sniket att bara läsa kompisarnas bloggar (fortfarande ett jäkligt fult ord) utan att skriva nåt själv, men även för att jag vill testa om det är ett bra sätt att få ur sig tankar och funderingar. Coolt att de hade en svart template också.
För närvarande sitter jag och väntar på att tvätten ska bli klar. Var tvungen att ta en paus i pluggandet, för det ledde bara till frustration. Som så mycket annat. Men, en positiv sak är att kryptotekniken jag skrev idag gick bättre än väntat. D.v.s. åtminstone en teoretisk chans på godkänt. Jag var iväg och köpte öl idag, så efter tentan imorn tänker jag ta mig ett gäng. Det känns som om jag har haft världens längsta tenta-p, och att alla andra redan har haft sommarlov hur länge som helst. Ska bli skönt att lägga lite stress bakom sig för en gång skull. Även om det inte blir jättelångvarigt. Jag har ägnat mig åt diverse sociala aktiviteter de senaste dagarna, men det känns som jag inte har varit i tillräckligt bra form för att få ut det mesta av det. Hoppas det blir bättre när tentorna är över.

Slutnot: Det är tur att vi har Aftonsmörjan som förser oss med viktiga saker som detta.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ok, så jag gjorde då sista tentan 8e. Den gick ok. Det var också första tentan jag (tror jag) tagit denna termin. Sen när man läser aftonposten coh ser sånt känns det lika illa som när vänster fiskar röster hos piraterna =P.

10 juni, 2006 10:38  

Skicka en kommentar

<< Home