söndag, juni 11, 2006

Skäggblogg

Jag tyckte det var en så bra rubrik, så jag måste väl skriva lite om skägg; Jag har skägg, vilket krävs av mig i och med att jag är fadderist. Men till skillnad från t.ex. Micke trivs jag med mitt skägg. Jag hade visserligen skägg redan innan jag bestämde mig för att bli fadderist. Faktum är att jag har haft skägg ända sen påsken -99. Shit, det kommer att kännas konstigt att raka bort det i slutet av nolle-p.

Ikväll har jag badat i CC:s nya stora pool och druckit bärs. Bärsdelen var precis vad jag hade planerat, men pooldelen var ett oväntat men trevligt tillägg.

Hmz, nu är klockan 4:35, och med tanke på att denna låt har gått på repeat i jag vet inte hur många timmar (medan jag däckade i soffan dessutom) är det nog dags att sova. Jag får lyssna mer på den imorn. Raj raj.