söndag, juni 11, 2006

Öl och snabba bilar

Det är ruggigt varmt här inne. Jag har fönstret öppet i ett tamt försök att svalna lite, men det resulterar mest bara i att lite 20-gradig luft skvalpar kring fötterna. En kalldusch kanske vore på sin plats vartefter.

Idag var Katja här och såg på Formel 1 och drack folkis i vanlig ordning. Ganska händelselöst lopp, men det var iaf trevligt att se Kimi på pallen igen. Efteråt gick vi ut och satte oss i solen med våra sista folkisar. När de tog slut gick vi och köpte mer. Det har varit riktigt härligt väder idag.

Insikten om att jag faktiskt är ledig nu börjar sjunka in. Men inte helt. När Katja frågade om vi skulle gå ut kom jag på mig själv med att tänka "har jag tid med det?". Klart jag har tid, det är ju sommarlov nu ffs! Osedvanligt gott humör har jag varit på också. Inte så konstigt kanske, får se om det håller i sig.

Nu satte jag på purjosången igen. Är det dags att oroa sig för min mentala hälsa än? För dem som har tröttnat på den finns det en annan version också, med allas vår favoritsith Darth Vader. Skrattvarning! Har nåt vagt minne (förhoppningsvis bara en dröm ;-) ) av att Jenni inte har sett Star Wars. Ska nog försöka ändra på det under sommaren. :-)

Nu ska jag ut och promenera med Nyhlén. Det är iaf lite svalare ute än här inne.

2 Comments:

Blogger bluerain said...

En halvtimme eller så av episod 1 och sovit mig igenom episod 4. That's it. Har ingen intention att se mer heller :)

12 juni, 2006 02:35  
Blogger dathui said...

Så länge du inte kan sjunga med, och inte som vi andra bara lalla med, så är det nog ingen fara med mentala hälsan :)

12 juni, 2006 14:58  

Skicka en kommentar

<< Home