lördag, juni 17, 2006

Kall sand och bloggincest

Ikväll har jag spelat beachvolley, vilket jag inte trodde var möjligt. Det gick dessutom bättre än väntat, givet mitt ruskigt dåliga bollsinne. Jenni, Micke och jag var hos Linus och såg på film (Fear and Loathing in Las Vegas) och drack öl tills nån kläckte den idén. Nyhlén anslöt sig också när filmen var slut. Dessutom testade jag dansmatta, vilket även det tedde sig ganska otänkbart innan. Det gick "sådär". Jag håller mig nog till tangentbordet istället.

Jag fick CSN för sommarkursen idag, så jag var ute på stan och handlade upp över 800:-. Köpte bl.a. ett par shorts och ett par sandaler. Så jag har varit riktigt somrig ikväll, vilket är ett ganska stort steg från att gå klädd i svart rock trots gassande sol. Det tillsammans med ovan nämnda beachvolley gör att jag har tagit väldigt stora personlighetsnormbrytande steg idag. Jag är lite imponerad av mig själv.

Bloggincest var ett ord som myntades ikväll. Det syftade på att vi är ett litet gäng som läser varandras bloggar och refererar till och kommenterar dem hit och dit. Ett roligt och träffande uttryck, helt enkelt.

För övrigt var det idag ett år sen Annelis tragiska olycka. Jag tillägnade just ett par tankar och mina första klunkar stout åt henne. "Why do the good always die young?"

2 Comments:

Blogger Vassius said...

Måste ju själv påpeka att publiceringstiden lyckades bli en tvåpotens. :-P

17 juni, 2006 02:46  
Blogger bluerain said...

Shorts, dansmatta och volleyboll! Allt på en gång liksom...

Kul tycker jag :)

17 juni, 2006 10:11  

Skicka en kommentar

<< Home