söndag, juni 18, 2006

Hemliga hemligheter

Nu, under mitt sjätte blogginlägg känner jag för första gången att jag kanske borde censurera mig själv. Jag är inte helt säker på att alla i hela världen borde veta vad som har hänt ikväll. Om nån som känner mig väl känner sig väldigt nyfiken kanske jag kan berätta det personligen. Förvisso är nog nyfikenheten ganska given när man är såpass hemlighetsfull. Men å andra sidan låter det nog mycket mer dramatiskt än det är. Kanske borde jag hålla käft av ren djävulskap. Bwahahah!

Det jag utan vidare kan berätta är att jag har varit på fest ikväll. Katja är klar med sin D-uppsats och är så gott som klar magister. Inte direkt ett långsökt tillfälle att festa. Folk var visst på hg och drack öl, vilket jag gärna hade deltagit i om jag inte hade haft annat för mig. Men, hg har ju öppet varje torsdag och lördag hela sommaren, så det lär komma fler tillfällen. Det ser jag fram emot.