tisdag, juli 11, 2006

Rubrikförstoppning

Jag är just hemkommen efter en tvåtimmarspromenad. Hade en hel del rastlöshet och överskottsenergi att göra av med efter att ha varit inne hela dagen. Det var rätt skönt, men lite kallt att gå med bara t-shirt och shorts. 15 grader ute. Svalt. Så nu sitter jag och suger på en välförtjänt folkis.

I helgen var jag med Martin till hans lantställe i skärgårn, vilket var riktigt trevligt. Vi tog bl.a. båten och åkte runt mellan öarna och drack bärs och njöt av det fina vädret och den vackra omgivningen. Då mådde jag bra.

Igår kom jag hem igen och hann med att bada lite pool innan finalen, som jag såg hos Jonas och Emil. Helt okej match, fast jag hejade på Frankrike. Sen gick jag till sängs relativt tidigt (redan före tre!). Förlorade en del sömn i samband med helgutflykten, så jag behövde sova. Synd bara att det inte gick så bra.

Jag skulle egentligen behöva sova även nu, men jag ska antingen sätta mig och glo på JAG eller läsa. Får se vad det blir.


oh... i see how it is.