onsdag, juli 05, 2006

The Demotivator

Total motivationsbrist. Jag är uttråkad och trött, men jag känner mig inte ens motiverad nog för att göra kväller. Tänker bara på hur jobbigt det verkar att gå och borsta tänderna och rätta till lakanet i sängen. Vad gör man i såna lägen egentligen, när man dessutom har nytta man måste göra? Antar att jag kan masa mig iväg till sängen ändå och hoppas på att det känns bättre imorn. Men å andra sidan kändes det nästan lika illa igår. Jag får väl göra som grottmännen jag citerade i ett tidigare inlägg; trösta mig med tanken att det blir bättre imorn än i övermorgon. :-P

Jag blev avregistrerad från sommarkursen, fick jag reda på genom ett brev från CSN. När jag mailade läraren sa han att jag inte har redovisat nåt, vilket jag ju gjorde för en vecka sen. Men även om han har en vettig anledning att avregistrera mig är det ju jävligt taskigt att inte meddela mig det, utan låta mig få reda på det genom CSN liksom... Om det inte löser sig får jag säkert betala tillbaka mina sommarpengar. Feck it.

1 Comments:

Blogger erikx said...

fan vad tungt.. dålig stil av kursansvarig..
ska vi klappa keften?

05 juli, 2006 10:54  

Skicka en kommentar

<< Home