måndag, juni 26, 2006

Första arbetsdagen

Nåja, första på nästan tre år iaf. Det är ruskigt hur fort man kommer in i saker och ting efter en längre tids frånvaro. Efter bara några minuter kändes det knappt som jag hade varit borta öht. Men arbetsdagen förflöt rätt väl trots två timmars övertid. Det hjälper ju onekligen att veta att man bara kommer att vara där i fyra dagar. Jag insåg mot slutet av dagen hur fantastiskt det är att jag stod ut där i tre år förr. Eller det gjorde jag väl inte egentligen, jag sökte mig ju trots allt därifrån i slutändan.

Nu sitter jag här i en trötthetsdimma. Jag fick alldeles för lite sömn inatt. Ganska väntat iofs, jag hade inga som helst förväntningar på att lyckas somna när jag gick och lade mig redan före tolv igår kväll. Har förvisso haft ganska stora problem att somna rent allmänt på sistone. Det går förhoppningsvis bättre ikväll.

Blä, vilket ointressant svammel. Får väl skylla på tröttheten.