torsdag, juli 13, 2006

Kontinuitet

Jag har lyckats upprätthålla mitt bloggskrivande bättre än väntat. Inledningsvis trodde jag att jag skulle skriva några inlägg och sen tröttna. Tur att man kan överträffa sina förväntningar emellanåt också.

De senaste dagarna har varit sega och tråkiga. Har inte umgåtts med nån sen i söndags. Idag försökte jag åtminstone hitta folk att grilla med, men det var ingen som nappade. Jag gick och köpte en kebabpizza istället, fastän jag knappt hade nån aptit. Lyckades ändå klämma i mig hela på en gång.

Idag blev jag återregistrerad på sommarkursen iaf. Jag ligger flera veckor efter, men jag har väl nåt vettigt att skylla på åtminstone. Så nu måste jag börja jobba med den. Har fortfarande noll motivation.

1 Comments:

Blogger erikx said...

Många säger: Nej jag ska inte blogga.

Men sen som du nämnt är man fast.

13 juli, 2006 23:49  

Skicka en kommentar

<< Home