tisdag, december 12, 2006

Dålig förbättring

Jag lyckades visst inte så bra med att bättra mig med bloggskrivandet. Jag kan inte direkt skylla på att jag inte har haft tid. Visserligen har jag labbat lite mer än vanligt på sistone, men jag har ju en hel del lodartid att ta av, så att säga. Jag kan inte heller skylla på att jag inte har orkat, även om jag har sovit för lite den senaste tiden. Jag har helt enkelt inte lyckats tänka på bloggskrivande tillräckligt långa stunder i taget för att hinna börja skriva. Men men.

DreamHack gick rätt bra iaf. Vi fick ihop en riktigt fin monter, med myshörna som blev väldigt populär bland trötta ungdomar. Vi släpade med oss självaste Cerumsoffan ner till Jönköping, och köpte 100 Ikea-kuddar som komplement. Jag tog några bilder med mobilkameran som jag kan lägga upp här vartefter.
Överlag var det trevligt att komma iväg lite, men jag kunde konstatera att jag aldrig skulle betala för att gå på DreamHack. Drygt 7700 betalande besökare, varav säkert bara en handfull i min ålder. Det kändes som de flesta var typ hälften så gamla som jag. Otäckt.
Vi lyckades nog locka ett par personer att läsa C i höst, och det var ju huvudsaken. :-)

Men nu blir det sömn. Gonatt.