torsdag, oktober 19, 2006

Nedslagen och Sjöslagen

Kan egentligen inte göra så mycket mer än bekräfta det jag skrev i inlägget Tur i oturen en bit ner. Det specifika fallet som gav upphov till inlägget var då "bara" en intuitiv känsla, men nu råder inte minsta tvivel.

Sjöslaget i söndags-måndags. Fyllemässigt blev det rent av värre än för två år sen, men jag hade jäkligt skoj. Ovan nämnda faktum riskerade att sabba mina festambitioner helt, men det ordnade sig. Så snart jag träffade folk och började smutta på groggen hoppade festhumöret fram ur sin gömma och höll i sig så gott som hela resan.

Tenta i datornät på lördag. Typ fjärde gången gillt på den. Trist att inte kunna festa imorn, men vad gör man. Hade varit kul att gå på Traffic Light Party på hg också. Visserligen har jag inte så mycket pengar kvar, och dessutom har jag sagt att jag ska ta det lugnt ett tag nu efter Sjöslaget. Får väl se vad som händer. Tentan är ändå på eftermiddagen, så jag hinner iaf sova innan om jag väljer att festa nyktert.

Nu ska jag försöka ta mig till duschen så jag kan göra nåt av den här dagen.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du har väl inte glömt att du fyller år i morrn!
Ringer och väcker dig (kanske)
Som du vet så är jag uppe med tuppen (obs! inte Tuppen!)

19 oktober, 2006 21:37  

Skicka en kommentar

<< Home