måndag, oktober 09, 2006

PS

Jaha, så bra gick det... Jag lyckades inte ens ta mig så långt som till duschen, utan hamnade i sängen igen och sov i tre timmar till. Nåväl.

För övrigt har Blogger av nån jäkla anledning klassat min blogg som en spamblogg. I deras egen infotext står följande: "Blogs engaged in this behavior are called spam blogs, and can be recognized by their irrelevant, repetitive, or nonsensical text, along with a large number of links, usually all pointing to a single site".

Nog för att jag inte alltid skriver intressanta saker, men det där är väl ändå att ta i? :-P

3 Comments:

Blogger Linus said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

09 oktober, 2006 22:20  
Blogger Linus said...

Hehe, det var ju klart skumt. Hur fick du reda på det? Håller med om att det var en klart överdriven reaktion. Fast beskrivningen du ger av din egen blogg är ju lite väl självkritisk. De kanske tog den bokstavligt?

09 oktober, 2006 22:26  
Blogger Vassius said...

De har en algoritm som automagiskt markerar potentiella spambloggar, och jag upptäckte det genom att de hade satt word verifikation när jag postar.

09 oktober, 2006 23:02  

Skicka en kommentar

<< Home