onsdag, september 13, 2006

Romantisk cynism

Jag har just diskuterat kärlek och förhållanden med en IRC-kompis. Hon föreslog att jag skulle skriva samma saker här, men jag tror inte folk skulle gilla det. Jag är nog lite för cynisk både för mitt eget och andras bästa egentligen. Det lustiga är att en person för många år sedan tyckte jag hade en väldigt romantisk syn på det hela när jag lade fram det. Skumt. Kalla det vad som helst, i vilket fall som helst lär jag förbli singel ett bra tag framöver.

Nu har jag fått pengar! Jag var på hg förstås, men det gick inte åt så mycket som man kunde ha trott. Innan dess var jag på möte på NH med de andra alumniansvariga. Vi blev bjudna på mat och öl och hade lite diskussioner. Riktigt trevligt.

Men nu är det sovdags. Stor dag imorn.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag antar att det var jag som tyckte att du var en romantiker. Är rätt så övertygad om att du är det. Fortfarande. Och, det är inget fel med det. Ville och Hilda hälsar.

15 september, 2006 21:05  

Skicka en kommentar

<< Home