måndag, augusti 14, 2006

Söndag vecka 0

Lång dag idag. Inställde mig hos Vitkor vid 11 i förmiddags för allmän planering och gyckelträning. Jag var skittrött och orkade inte göra mycket. På eftermiddagen var det dags att gå till Amfiteatern och rigga tält och grejer inför Faddertok. Fortfarande toktrött. Sen hade jag lite ledig tid fram till halv nio. Hälsade på Scarlett på vägen hem, samt passade på att ringa och prata med föräldrarna. Det kommer ju inte att finnas så mycket tid för sånt framöver.
Halv nio var jag på jobbgenomgång. Det kändes väldigt redundant, dels för att jag har god koll på arbetsrutinerna efter en hel del Kårallenjobb, dels för att jag inte skulle börja jobba förrän 23. Två timmar dötid, följt av två timmars slött jobb. Gjorde inte mycket mer än snackade med folk och åt jobbmat. En dryg timmes städning efteråt, och sen hem. Jag är fasen piggare nu än jag var i eftermiddags. Inte bra, jag som behöver passa på att sova.

Imorn börjar vecka 1. Håll i hatten.