onsdag, augusti 02, 2006

Upptakt och nedräkning

Det var visst ett tag sen jag skrev senast. Vissa av er som läser det här vet att det åtminstone delvis beror på att jag var ute vid Martins lantställe med CQ i helgen. Utöver det har det bara inte blivit av. En annan lustig iakttagelse jag gjorde är att det här nog är första gången jag skriver medan det fortfarande är ljust ute. En gång, vad jag kan minnas, har jag skrivt efter att solen gick upp igen. Men de flesta av mina inlägg har en tidsstämpel som inleds med 03.

CQ-upptaktshelg som sagt. Rent sakligt har nog Jenni och Micke skrivit ganska uttömmande redan. Det enda jag egentligen har att tillägga är väl att jag också hade väldigt trevligt, och att jag håller med om att vi är ett bra gäng som trivs ihop. Och att det var jäkligt skönt att duscha när man väl kom hem, efter att bara ha "tvättat" sig i havsvatten hela helgen. Men lustigt nog tröttnade jag inte på hamburgare. Det här med enformig mat är visserligen inte så främmande för mig. :-)

Knappt två veckor kvar till nolle-p nu. Det börjar kännas stressigt, med tanke på att vi har en hel del kvar att göra, men i synnerhet för att jag har omtentor att plugga till och en sommarkurs att slutföra. Det vore ju onekligen trevligt att inte ha lika stora CSN-problem i höst som förra året. Igår kväll/natt satt jag iaf och kodade lite php, men jag var för trött för att komma nånvart. Har fått alldeles för lite sömn på sistone. Inatt sov jag hyfsat, så jag ska försöka få lite gjort nu innan CQ-mötet som börjar 18. Bäst att sätta igång då.