lördag, juli 15, 2006

Tanzteppich

Kommer egentligen inte på nåt vettigt att skriva, men nånting vill jag posta innan jag åker till Stockholm imorn. Ska på fest hos min äldsta syster. Kommer hem igen på söndag.

Igår var jag på hg med massa folk, i vanlig ordning. Det var trevligt. Jag slapp vara ensam inatt, men det känns ändå inte särskilt bra. Lite för bekant på nåt sätt. Måste passa mig så jag inte gör om gamla misstag. Tycker jag borde veta bättre nu än för hur-många-år-sen-det-nu-var. Vill inte riskera att såra nån.

Ikväll har jag lekt med dansmatta. Vi var ett gäng som höll på, och trots att det bara var andra gången jag körde var jag inte sämst. När jag väl var uppvärmd gick det helt okej. Sen blev man lite för uppvärmd (läs: svettig).

Ska väl försöka sova snart. Åker med tåget 11:22 imorn.