tisdag, augusti 08, 2006

Vuxenpoäng och fjortisfasoner

Nu sitter jag återigen här med ett glas whisky. Det känner jag att jag kan unna mig. De senaste dagarna har jag slitit med att få sommarkursprojektet klart, vilket jag fick nu ikväll. Så nu är det redovisat iaf, återstår att se om det blir godkänt utan problem. Dessutom har jag grejat en massa med CQ-relaterade saker. Igår tränade vi t.ex. inför vår Forumteaterpresentation. Det skulle nog kunna bli bra i slutändan.

I lördags var det Mister Sommar. Jag satt i poolen hela kvällen. Bra över fyra timmar. Det var trevligt! Bilder finns här (notera t.ex. hur vattnet blir grumligare och grumligare). Jag drack dessutom bara folkis. Skönt att slippa fylla och bakfylla. Börjar jag bli vuxen? Hu, nej, det hoppas jag inte. På fredag är det fadderifest, då kommer jag nog på bättre tankar. :-)

Hm, jag känner mig nästan som en fjortis. "Gillar hon mig? Hur ska jag kunna få reda på det? Framgår det tillräckligt tydligt vad jag känner?" (med barnslig röst). Såna saker blir tydligen inte lättare med åldern. Inte för mig iaf. Men jag känner mig ändå ganska tillfreds. För stunden.

1 Comments:

Blogger AI said...

PFf, fjortisfasoner. Jag skulle säga att du har barnasinnet kvar?! :)
Fadderifest på fredag? Var det inte en idag/igår redan? Nu är jag seriöst förvirrad, inte för att det inte kan finnas fler, men bara... ehm... well... kul att du skriver igen iaf!

10 augusti, 2006 08:27  

Skicka en kommentar

<< Home