torsdag, augusti 10, 2006

Tenta, bärs och oändlig trötthet

Jag befinner mig för närvarande i en trötthetsdimma efter för lite sömn följt av tenta och CQ-jobb. Gick förbi hg påväg hem från Vitkors och tog ett par öl. Alltid trevligt när den man hoppas på att träffa är där. När jag köpte första ölen insåg jag vad jag hade varit sugen på hela eftermiddagen och kvällen. Den slank ner på typ fem minuter.

Imorn är det som sagt fadderifest. Och Anders: Ja, det var fadderifest igår också, men jag skippade den p.g.a. tidigare nämnda tenta. Resten av CQ var rätt sega idag, och hävdade bestämt att de ska ta det lugnt imorn. Jag funderar lite smått på att göra det själv också, det funkade ju bra i lördags. Men å andra sidan vet jag av erfarenhet hur SkytteC-festerna brukar sluta. :-)

Fem dagar kvar till nolle-p... Ganska stressigt nu på slutet. Jag ska försöka blogga under nolle-p också, får se om jag orkar. Just nu orkar jag inte göra mycket mer än att loda i väntan på en vettig tid att sova. För sova behöver jag.