måndag, september 04, 2006

Snark, snörvel och host

Seghet. Vet inte vad som är värst, förkylningen eller bakfyllan. De flyter liksom ihop i varandra. Igår var det nollefest, en finsittning där nollan blev etta. Riktigt trevligt. CQ blev naturligtvis uppkallade för att gyckla, och det gick bra trots att hälften av oss är förkylda och att vi knappt hade övat på våra gyckel. På nåt märkligt sätt lyckas vi sätta det när det väl gäller.

Det har redan gått en vecka sen nolle-p tog slut. Det har gått tokfort. I fredags fick jag för ett ögonblick för mig att det var en vecka kvar till nollefesten. Andra veckan av nolle-p gick också tokfort, till skillnad från de första dagarna. Och nu har alla blivit sjuka. Jag blev det lagom till nollefesten förra året också, fast då var jag febrig också. Lite lindrigare nu.

Fast jag är fortfarande för trött för att skriva nåt vettigt. Bleh, jag skulle behöva semester.