lördag, augusti 26, 2006

Fredag vecka 2 - Slut!

Hupp, jag har visst missat att skriva den senaste veckan. Kan inte direkt skylla på att jag inte har haft tid, för jag har varit hemma relativt tidigt några kvällar. Har bara inte orkat tänka på det.

Nu är det över! Gasquelabben var idag, och vi har rakat oss och presenterat oss för nollan. Jag ser inte riktigt klok ut utan skägg, så jag ska låta det växa ut igen så fort som möjligt.

Jag är astrött, och ska upp tidigt för att festa imorn. Så jag ska skaffa mig lite sömn. Ska skriva lite mer utförligt om sista veckan när jag har sovit ut. Gonatt!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Skulle vara kul att se dig utan skägg, det var ett tag sen. Men jag lär missa det. Min arm läkte lagom tills jag började jobba. Hade varit fruktansvärt pinsamt att förklara för personalen. Trevlig blogg, förresten.
/ Tråk-syrran

28 augusti, 2006 18:06  
Blogger bluerain said...

Syrran, det finns bildbevis! ;P

29 augusti, 2006 10:16  

Skicka en kommentar

<< Home