söndag, oktober 15, 2006

Glöggblogg

För närvarande flödar Old Man's Childs senaste album Vermin ur mina högtalare. Mycket bra musik, vilket bitvis känns som en återgång till den stil de hade på The Pagan Prosperity som kom för många år sedan. Inga fel i det, jag gillar det.

I övrigt är det Sjöslaget som gäller imorn. 2000 studenter från hela landet på en båt över Östersjön. Det kan inte bli dåligt. Senast jag åkte var för två år sen, och det var en resa att minnas. Bortsett från att jag har betydande minnesluckor förstås. Men så länge man fyller luckorna med bra minnen så är det lugnt. Jag ska försöka ta det lite lugnare i år. Jag har köpt en sjuttis Explorer att grogga på. Ska försöka få den att räcka hela dagen/kvällen. Får väl se hur bra det går.

Ikväll har jag druckit bärs och glott på South Park och film med Micke. Sen blev det en sväng till hg med efterfest hos Simon. Han bjöd på hemmagjord (och jäkligt stark) glögg. Det känns som det sabbade mina ambitioner att vara utsövd inför morgondagens rajraj. Fyllesömn brukar ju inte vara så optimalt, men å andra sidan har återställare en bevisat positiv effekt. Huvudsaken är att man har partyhumör, så brukar resten lösa sig helt automagiskt. Får väl se hur det går.

Det finns fler saker jag har lust att skriva här, men när jag inser att personen det gäller läser min blogg känns det inte som jag kan vara lika öppenhjärtad. Nåväl.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hmm... jag kanske ska sluta att läsa dina blogg - men det är svårt att låta bli. Sorry!

Nåväl(lånad citat), hoppas att ni hade kul på resan!

15 oktober, 2006 22:16  

Skicka en kommentar

<< Home